Asiantuntevaa palvelua vuodesta 1964 - Vaunu-aitasta saat kaiken mitä pienokaisesi tarvitsee

(09) 679 065
verkkokauppa@vaunuaitta.fi

    Instagram - Vaunu-aitta    Twitter - Vaunu-aitta
 

Toimitus- ja käyttöehdot

 

1. TOIMITUSTAVAT & HINNAT


NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Toimituskulut 0,00€/tilaus

Itämerenkatu 9
00180 Helsinki (Ruoholahti)

Myymälä on avoinna maanantaista – perjantaihin klo 10.00 -18.00 sekä lauantaisin klo 10.00 – 14.00. Voit noutaa maksamasi tilauksen Vaunu-Aitan myymälästä. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa. Noudettavat tilaukset luovutetaan tilausnumeroa vastaan - jonka lisäksi varmistamme henkilöllisyytesi, joten ota aina kuvallinen henkilökortti mukaasi. Noudettavat Klarna tilaukset - Jos Asiakas ei voi itse hakea pakettia henkilökohtaisesti, toinen henkilö voi hakea paketin Asiakkaan puolesta valtakirjalla. Tämän henkilön on esitettävä oma henkilöllisyystodistus sekä Asiakkaan henkilöllisyystodistus tavaroita noudettaessa.

 

POSTI ECONOMY (Nouto omasta Postista tai toimitus kirjeenä kotiin)

Toimituskulut 4,90€/tilaus

Yli 100,00€ tilaukset toimituskulut 0,00€/tilaus!

Pienemmät tilaukset toimitetaan kirjeenä kotiin ja isommat voit noutaa omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla Postista noudettavista pakettilähetyksistä. Voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä


SmartPOST (Nouto Postin pakettiautomaatista)

Toimituskulut 4,90€/tilaus

Yli 100,00€ tilaukset toimituskulut 0,00€/tilaus!

Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Katso automaattien sijainti


POSTI EXPRESS BUSINESS DAY (Postin toimitus yritys- tai kotiosoitteeseen)

Toimituskulut 12,00€/tilaus

Saat tilaamasi tuotteet työpaikallesi tai kotiin lähettämistä seuraavana arkipäivänä klo 14 mennessä. Mikäli sinua ei tavoiteta, voit noutaa lähetyksen lähimmästä Postista. Katso lähin noutopisteesi. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

POSTI EXPRESS FLEX (Postin kotiinkuljetus)

Toimituskulut 15,00€/tilaus

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

JÄLKITOIMITUKSET

Jos osa tilauksenne tuotteista on väliaikaisesti loppu, toimitamme puuttuvat tuotteet jälkitoimituksena heti niiden saavuttua varastoomme. Jälkitoimituksista ei veloiteta erillistä rahtimaksua. Jälkitoimituksessa olevat pienemmät tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti kirjelähetyksenä, joten lähetystä ei ole mahdollista seurata postin lähetystunnuksella. Suuremmat jälkitoimituksessa olevat tuotteet toimitetaan tilauksen alkuperäisen toimitustavan mukaisesti.

 

2. TILAUKSET


TILAUSVAHVISTUS

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, toimitamme sähköpostitse tilausvahvistuksen josta käy ilmi tilauksen tiedot. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun verkkokauppa@vaunuaitta.fi.

 

TOIMITUSAIKA

Tilauksen toimitusaika on pääsääntöisesti yksi - viisi (1-5) arkipäivää, mikäli maksuehdoissa ei muuta mainita. Käsittelemme arkipäivisin tehdyt tilaukset aina mahdollisimman pian. Viikonloppuisin sekä pyhäpäivisin tehdyt tilaukset käsittelemme seuraavana arkipäivänä. Jos kyseessä on tilaustuote tai tuote jossa on normaalia pidempi toimitusaika tai jos tuote on väliaikaisesti loppu, ilmoitamme tuloarvion tuotteen esittelysivulla.

HINNAT JA SAATAVUUS

Pyrimme siihen, että kotisivuillamme on viimeinen mahdollinen tieto tuotteen saatavuudesta. Tuotteen poikkeavat saatavuustiedot ilmoitamme tuotteen esittelysivulla. On kuitenkin mahdollista, että saatavuustiedossa on virhe tai siihen on tullut muutos esim. suuren kysynnän vuoksi.Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta tai osia siitä, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe tai jos tuotetta ei ole enää saatavilla. Vaunuaitan vastuu rajoittuu tilauksen purkamiseen ja mahdollisesti jo maksetun summan palauttamiseen.

Näissä tapauksissa otamme virheen/muutoksen huomattuamme välittömästi yhteyttä asiakkaaseen sähköpostilla tai puhelimitse.

 

TOIMITUS- JA LASKUTUSOSOITE

Voit halutsessasi valita eri toimitusosoitteen kuin laskutusosoitteen tilaukselle, poikkeuksena tilaukset jotka ovat tehty käyttäen Klarnan tarjoamia maksutapoja tai yrityslaskulla.

 

TILAUSRAJOITUKSET

Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Ahvenanmaalle lähetettävien toimituksien suhteen ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa@vaunuaitta.fi. Postimyyntiehtojen mukaisesti myynti alle 18-vuotiaille on mahdollista vain edunvalvojan (holhoojan) kirjallisella suostumuksella. Vaunu-Aitalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

 

 VAHINGOITTUNEET LÄHETYKSET

Vastaanottaessasi lähetystä tarkista pakkauksen kunto. Mikäli pakkaus on vioittunut, tee heti vahinkoilmoitus postille. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa@vaunuaitta.fi.


YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeure)

Vauna-aitta ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy myyjästä riippumattomasta ylivoimaisesta esteestä tai muusta myyjän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

 

OMISTUSOIKEUS JA VASTUU

Tavara siirtyy tilaajan omaisuudeksi, kun se on kokonaisuudessa maksettu. Vastuu tavaran kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Tilauksen peruutuksesta ilmoitetaan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun verkkokauppa@vaunuaitta.fi.

 

PALAUTUKSET

Ellei tuote vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa  tuotteen vastaanottamisesta.

Tuote on pidettävä olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Tuotetta voi tutkia siten, kuin se olisi mahdollista myymälästä ostettaessakin ja kuin on tarpeellista tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Tuotteen ja pakkauksen pitää säilyä myyntikuntoisina. Hygieniatuotteet kuten esim. huvituttien, rintapumppujen, sänkytekstiilien jne. pakkauksia ei saa avata, vastaavasti kuten myymälässäkin. Mahdolliset kysymykset koskien tuotepalautuksia voit kohdistaa sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa@vaunuaitta.fi tai puhelimitse 09-689 882 00. Muistahan palauttaa kaikki osat sekä käyttöohjeet.

Mikäli tuotetta on käytetty edellä kuvattua enemmän ja tuotteen käyttöönoton jälkeen haluat palauttaa tuotteen, pidämme oikeuden veloittaa palautettavasta summasta kuluttajansuojalain mukainen arvonalenema. Joissakin tuotteissa arvo alentuu olennaisesti jo lyhyessäkin käytössä. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Lue lisää Posti Maksuturva palautuksista Maksuehdoista.

Mikäli palautat tuotteen, on palautuksen mukana lähetettävä palautuslomake täytettynä. Palautuslomake toimitetaan tilauksen mukana. Palautuksista on aina sovittava etukäteen. Otathan yhteyttä Vaunu-Aittaan ennen palautusta verkkokauppa@vaunuaitta.fi tai puh 09-689 882 00. 

Palautuksen voit jättää ainoastaan postiin kuljettavaksi maksutta käyttämällä postin asiakaspalautusosoitekorttia. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 606025 ja palautusosoitteemme:

Vaunu-Aitta
ASIAKASPALAUTUS
Itämerenkatu 9
00180 Helsinki

Muista pyytää postista kuitti palautuslähetyksestä, säilytä kuitti huolella kunnes palautus on käsitelty loppuun. Postennakolla, luottopakettina ja jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.Kun palautettu tuote on hyväksytty meillä rahat palautetaan asiakkaalle. Palautusoikeus koskee ainoastaan verkkokaupasta ostettuja tuotteita.

 

3. MAKSUTAVAT JA -EHDOT


Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

 

ENNAKKOMAKSU - MAKSU TILILLE

Valitse maksutavaksi Ennakkomaksu niin saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on tilinumero ja viitenumero sekä maksun määrä. Maksusuorituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen yhden – viiden (1-5) arkipäivän kuluessa. Mikäli tilausta ei makseta viiden (5) päivän sisällä, katsomme tilauksen peruutetuksi.


LASKU (YRITYS)

Lisää yrityksesi nimi ja y-tunnus kassalla jolloin voi valita maksutavaksi laskun. Yrityslaskussa maksuehdot sopimuksen mukaan. Yrityslaskulla tehtyjä tilauksia emme toimita eri osoitteeseen kuin laskutusosoite. Otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli tilaat ensimmäista kertaa. Lisätietoja asiakaspalvelustamme.


MAKSUTURVA - LASKU, ERÄMAKSU, VERKKOPANKKI JA LUOTTOKORTIT

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy.

Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Tieto onnistuneesta maksusta välitetään verkkokaupalle välittömästi ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistus.

Maksuturvan maksutavat

- Pankkien verkkomaksupainikkeet

- Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

- Lasku tai erämaksu

Tutustu Maksuturvan ehtoihin täältä: Maksuturva ehdot (pdf -tiedosto)


KLARNA CHECKOUT - LASKU, ERÄMAKSU, VERKKOPANKKI JA LUOTTOKORTIT

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.

Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu


4. RIITAKYSYMYKSET

Myyjän ja tilaajan väliset erimielisyydet voidaan ratkaista joko välimiesmenettelyssä tai myyjän kotipaikkakunnan alioikeudessa.