Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Lentoyhtiöhuollot
LASTENVAUNUJEN/-RATTAIDEN LENTOYHTIÖ-HUOLLOT
Vaunu-aitta huoltaa ainoastaan vaunuja/rattaita ja lisävarusteita kyseisiin tuotteisiin, emme huolla esim. lennoilla rikkoutuneita matkalaukkuja.
Lennoilla rikkoutuneet vaunut/rattaat huolletaan seuraaville lentoyhtiöille:
- Finnair
- SAS (sekä SAS:n edustamat lentoyhtiöt)
- Lufthansa
- Blue1
- KLM
- TUIFly Nordic (Finnmatkat)
Huollamme pääsääntöisesti Vaunu-Aitan edustamia merkkejä:
- Babyzen
- Bugaboo
- Britax
- Cybex
- Gesslein
- Maclaren
- Mountain Buggy
- Mutsy
- Phil & Teds
- Silver Cross
- Stokke
Jos rikkoutunut ratas/vaunu on muu kuin Vaunu-aitan edustamat merkit, ole hyvä ja ota yhteyttä huoltoon: puh. (09) 679 065 tai vaunuaitta@adimax.fi.
Kun toimitat lennolla rikkoutuneen tuotteen Vaunu-aitan huoltoon toimita aina lentoyhtiön tekemä alkuperäinen vahinkoilmoitus sekä lipunkannat.
Jotta voisimme huoltaa/korjata tuotteen se on luonnollisesti jätettävä huoltoon. Yleisesti, riippuen vian laadusta, huolto kestää noin 3-14 arkipäivää. Jos tuotteen korjaaminen kestää normaali-huoltoa kauemmin, ilmoitamme tästä erikseen asiakkaalle jolloin voimme tarjota laina-rattaita/-vaunuja huollon ajaksi käyttöön.
Aina kun jätät tuotteen huoltoon saat sitä vastaan Vaunu-aitan huoltopaperin. Huoltopaperista käy ilmi kaikki oleelliset huoltoon liittyvät tiedot kuten esim. yhteystiedot, huollon aukioloajat, millä asiakasnumerolla tuote on kirjattu jne. Ilmoitamme puhelimitse/tekstiviestillä kun huoltoon jätetty tuote on noudettavissa. Huoltopaperi on aina oltava mukana kun tuote noudetaan huollosta.
EMME LUOVUTA TUOTTEITA ILMAN VAUNU-AITAN HUOLTOPAPERIA.