Asiantuntevaa palvelua vuodesta 1964 - Vaunu-aitasta saat kaiken mitä pienokaisesi tarvitsee

(09) 679 065
verkkokauppa@vaunuaitta.fi

    Instagram - Vaunu-aitta    Twitter - Vaunu-aitta
 

Lentoyhtiöhuollot

LASTENVAUNUJEN/-RATTAIDEN LENTOYHTIÖ-HUOLLOT

Vaunu-aitta huoltaa ainoastaan vaunuja/rattaita ja lisävarusteita kyseisiin tuotteisiin, emme huolla esim. lennoilla rikkoutuneita matkalaukkuja.

Lennoilla rikkoutuneet vaunut/rattaat huolletaan seuraaville lentoyhtiöille:

  • Finnair
  • American Airlines
  • SAS (sekä SAS:n edustamat lentoyhtiöt)
  • Lufthansa
  • Austrian Airlines
  • Blue1
  • KLM
  • TUIFly Nordic (Finnmatkat)

 

Huollamme pääsääntöisesti Vaunu-Aitan edustamia merkkejä:

  • Brio
  • Bugaboo
  • Britax
  • Gesslein
  • Inglesina
  • Maclaren
  • Mountain Buggy
  • Phil & Teds
  • Stokke
  • Teutonia

 

Jos rikkoutunut ratas/vaunu on muu kuin Vaunu-aitan edustamat merkit, ole hyvä ja ota yhteyttä huoltoon: puh. (09) 679 065 tai vaunuaitta@adimax.fi.

Kun toimitat lennolla rikkoutuneen tuotteen Vaunu-aitan huoltoon toimita aina lentoyhtiön tekemä alkuperäinen vahinkoilmoitus sekä lipunkannat.

Jotta voisimme huoltaa/korjata tuotteen se on luonnollisesti jätettävä huoltoon. Yleisesti, riippuen vian laadusta, huolto kestää noin 3-14 arkipäivää. Jos tuotteen korjaaminen kestää normaali-huoltoa kauemmin, ilmoitamme tästä erikseen asiakkaalle jolloin voimme tarjota laina-rattaita/-vaunuja huollon ajaksi käyttöön.

Aina kun jätät tuotteen huoltoon saat sitä vastaan Vaunu-aitan huoltopaperin. Huoltopaperista käy ilmi kaikki oleelliset huoltoon liittyvät tiedot kuten esim. yhteystiedot, huollon aukioloajat, millä asiakasnumerolla tuote on kirjattu jne. Ilmoitamme puhelimitse/tekstiviestillä kun huoltoon jätetty tuote on noudettavissa. Huoltopaperi on aina oltava mukana kun tuote noudetaan huollosta.

EMME LUOVUTA TUOTTEITA ILMAN VAUNU-AITAN HUOLTOPAPERIA.